London närmar sig och förkyldningen släpper

Det är inte länge kvar nu tills jag får uppleva min dröm!
Det är ca 3 - 2 och en halv månad kvar och snart sitter och jag  på ett plan till London
med syrgasmask på mig för jag inte kan andas. Sedan sitter jag tyst resten av söndagen,
somnar med öppna ögon på kvällen. Vaknar med öppna går upp ur sängen hoppar upp i taget
får ont i huvudet går ut på stan och jag kan fortfarande inte prata.
Sedan åker vi till konserten och jag sitter i fosterställning på vägen dit...
När vi går in genom dörrarna kommer jag tappa hakan och ha någon som håller i mig
så jag inte ska skaka för mycket. Vi går till våra platser...
SEN KOMMER DE UT OCH DÅ SKRIKER JAG SÅ JAG DÖR AV HJÄRTINFARKT
OCH EFTER VI HAR VARIT DÄR KOMMER JAG ALDRIG KUNNA VARA TYST INGEN!

Eller kanske inte precis. Men kan nog bli så ändå, vem vet?!
Ännnnaars, va ska man göra idag egentligen?
Känner mig fortfarande matt och förkyld så ska nog inte göra ngt ansträngande precis..
Så kika på tv, kika ännu mer på tv och sen se på tv! Låter bra bra bra!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback