I am one of the non worked Paramore family.

Efter en underbar resa till London som Amanda var med på
så kom vi hem i tisdags natt/ onsdags morgon med en försening,
vårat flyg var inställt, men hem kom vi iaf =)

Ja, vi träffade ju på några vänner där som vi inte träffat
på jätte länge så det var hur kul som helst!!!
Sedan var vi gått runt på stan och shoppat och myst!
Men det underbarste och orsaken till vi åkte dit var ju
självklart konserten! AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!
Jag skrev när jag var i Tokyo att jag inte hade ord att beskriva hur
underbart det var där,  men nu kan jag  verkligen inte
kan beskriva hur jävla AWESOME det var på Paramore.
Jag var gaaaaaaaaaalen! stod/satt inte ner någon gång typ.
HIHIHIhihi, det är det bästa jag gjort i hela mitt liv! Boktavligen.
Hur underbar som helst som sagt + ännu mer!

Förbanet Fun var rätt så bra och Bob som fyllde 22 år var amazing!
Hur förbannat kul som helst ju :DDDDDDD


innan konserten :)


Paramore spelade. så jävla underbart när de spelade The only exception!
Alla hade tändare eller något liknande i sina händer.
och när de spelade Decode. I DIED,  stod och grät lite för mig själv (A)


gäälna flickor på konsert i väntan!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback