What are you looking for?

AVSLUTA MENINGEN

Jag är sämst på - att ljuga.
Jag vill verkligen - kunna läsa andras tankar
Om jag var ett djur skulle jag vara - en papegoja
Jag kommer alltid att vara - en geeeeeeek
Det finaste som finns - Är stjärnor på en klar kvälls himmel!
Den här sommaren som har varit var - en toppen sommar!
Sist jag grät var - för en timme sedan kanske? Xo
Jag kan inte - Japanska =<
Jag är dålig på att - Lyssna på folk ibland och inte vara klumpig O.o
När jag bakar så bakar jag - kladdkaka och cupcakes :F
Min mobiltelefon är - en jobbig accessoar.
När jag vaknar på morgonen - försöker jag sova lite till.
Innan jag går och lägger mig - måste jag lyssna på musik.
Just nu tänker jag på att - jag har för mycket att tänka på så jag vet inte vad jag tänker på.
Bebisar är - skrikiga O.o
Idag har jag - ätit mat.
Ikväll ska jag - sova.
I morgon kommer jag - åka till häljeboda.
Jag pratar - mest med mig själv (A)
Jag tycker om - Att sova
Jag avskyr när folk - är falska idioter
Mina närmaste vänner är - Amanda, Veronika, Mikaela och Vickis
Min första vän hette - Min första vän, haha! Nej men typ Henrik,Alma, Agnes och Maja var nog mina första vänner.
Kärlek är - Ingen dans på rosor.

När jag lagar mat - Blir den bara förstörd.

Jag tänder på - mig själv :F

Det är charmigt när - min hund dreglar
Jag är rädd för - spindlar, broaroch och mörker.
Den värsta känslan är - när man bara ser det svarta och när folk sviker.
Den bästa känslan är - när allt känns lätt och lyckan sprider sig i kroppen!
Jag är bäst på - att vara helt borta, "hög rättare sagt"




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback