We don't sleep when the sun go down

Okej. nu har det börjat sjukna och jag
börjar inse att jag varit i Tokyo (A)
Nu kan jag kan jag säga att alla var så extremt trevliga där,
verkar inte finnas något ont i dessa mäniskor!
Och när allt är så förvirrande och
med allt kaos känns ändå allt så tryckt.
Jag kan säga att jag känner mig lika trygg där som här i Sverige.
Blä, >3333333333333


AWESOMEEE. Japanese style  - http://www.lolitafashion.org/


Gosiga och gulliga strumpor!



Lite smycken till mobilen så den kan vara söt.
Och det var de som fick följa med i väskan hem.
Jo + ett par jenas tights som jag inte orkade ta kort på.
Men nästa gång jag ska dit som definitivt kommer hända
tar jag med mig flera stora väskor och alla penger jag har! :M



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback