And where are you?

Lalala, sjunger som en gläääning gör jag också!
Men ska väl snart sova för jag är rikigt super trött!
Och när jag vaknar i morgon är det torsdag och sen åker jag till Stockholm! =)

IDDAAAAG har jag ananrs fått vara fotograf till Mikaela och Vickans
bilduppgift så jaaa, tydligen så var jag också med på den bilduppgiften,
okej då blir det bra!
Har inte orkat fixa dem än men får göra det imorgon ist...

Ja, något liknande.......

Men jag jag jag jag, har inget mer att skriva nu.
Så ska sjunga lite mer som en gäälning och sen SOVA!  



älskade elsa! fyfan!!!!!! :@

heheh margareta har sett din blogg nu xD ! känn på den va ! ;) ha det så kul lilla du

jag å vickan ska lägga ut massa fula bilder på dig nu på youtube!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-09-14 | 10:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback