I do not have skates on my feet

Nu dör jag av längtan av att stå på ett par skridskor på en ny blank is.
Glida fram hoppa och snurra runt och höra musiken!
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ, jag vill G-R-Å-T-A!
Fan vad jag saknar det, fan fan fan fan!!!!
Okej ja, precis så. Nej är så sur att de bara la av allt här i Chalottenberg...
Ingen nej ingen ville vara tränare sen heller.
Jag får väll börja i Arvika på den konståkningen där och åka med små barn
och aldrig få tävla. Jo men det kan jag göra. Jag är ju nästan lite desperat.
ELLLER så gör jag en damm på min trädgård och åker där?!
Nej nu blev jag nästan lite ledsen.


Inne i Löfbergs Lila arena... Tider det!
Kom till och med på 4plats då O.o




Jaaaa-aa, står till och med på internet att jag blev 2 i en tävlig,
vad roligt allt blev nu då! :D
Kom  också att tänka på när vi var på "läger" på något ställe också.
Var precis så jag vågade sova över där en natt. Men kommer ihåg att jag tyckte det var jätte kul!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback