Jag gör vad jag kan, drömmer mig bort.

Nyss sett på Remember Me igen
men sist somnade jag innan jag hann titta på slutet.
Tur jag hann det iaf för hur kan en film vara så underbar och hemsk samtidigt?
Har nog inte sett en sådan hemsk film på länge... eller någonsin?
Nej uff, sitter helt förstelnad och har ont i hjärtat!
Hahaha, jag klarar verkligen inte av sånna filmer...  sitter bara och grinar.
Men jag tycker ändå det är bra film. En av de bästa faktikst!
Åhhhhhhh, den är så fiiiiin.


Var med Mikaela och Amanda igår så har väll egentligen några
bilder jag ska lägga ut men det orkar jag inte göra än.
Annars har jag tillbringat denna lördag med Mikaela sen
har jag bara varit hemma nu på kvällen och CHIIILLLLAAAAT. Typ..

Och nu, vad ska jag göra nu?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback