This could be you

Jag förstår inte hur jag kan vara så trött?!
Men men, har iaf gjort klart Spanska läxan nu som var en mardröm!!!
Visst så skrev jag inte så mycket men för en person som inte
förstår vad hon knappt skriver tog det ett bra tag att göra allt...
Så nu tackar jag den som uppfann ordboken! 

Anneeerraaars? Skolan var faktikst okej idag.
Jag hade  fått för mig att torsdagar var en sug dag men så var det nog inte ändå.
Solen skiner ju idag också och det är ju varmt 
men ändå fryser jag som en gääälning?
Det är väl inte så normalt? Kankse är sjuk fastän jag inte vet det...
Nej men nu ska jag sjunga med  i det vackra låten som spelas i  mitt rum! HÄJMÄSSEJ!




(Två snabbis bilder kom det visst med också)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback