Little bit

De jag har att säga är att jag är rikigt grymt super trött!
En ansträngande dag kan jag nog säga.. Eller?
Jo, var väl en normal dag före lunch, för först var spanskan inställd efter det
och när språkvalet började gick jag och Amanda till Mikaela men ändå
var det ju ingen idé att gå dit för vi var ju tvungna
att gå tillbaka efter  20 minuter för då började gypman...
Och då var jag och Amanda en aning slitna men sen efter gypman
som också var ute orkade jag sen knappt stå upp.
Men sen skulle jag gå hem efter det också.... SNAAARK!
Men jag tröst äter lite choklad rester jag hittade i skåpet.
Så nu känns allt lite bättre! =D

Men varmt blev det ju.
Höll på att förfrysa imorse men nu är det ju kanon väder!
Solen kikar fram och allt myyyysigt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback