Jag har en längtan som aldrig vill gå över

Jag är lite av en drömmare.
Det har jag alltid varit och när jag har varit på något
ställe och besökt det nu på senare tid
frågar jag alltid om jag har varit där förr, fört jag känner igen det.
Jag har alltså bara flytit med strömmen och litat på min omgiving.
Jag har nu insett att det kanske inte är så bra att leva så,
det är riktigt bekvämt men man måste ju klara sig på egen hand
så det är nog bäst att vakna upp lite nu.
Så jag försöker men drömmaren kommer nog inte försvinna för det.

Är det inte så, att man bara kan försvinna in i sin bubbla och
drömma sig bort bland något som är för sant för att vara sant?
Man vet inte om det är sant eller inte tills det hugger till i hjärtat.

Lykke Li  har skrivit en låt som passar bra till detta som jag måste tillägga!

Oh I'm hanging high
Oh won't you let me down
Back where I started at
You know I'm a little lost

And when it hurts the most
I'll push a little more
I'm back where I started at
You know I'm a little lost

(Hanging  High)

Sånna som vi med lyckan mitt i sorgen,
Det finns en fara att aldrig att hitta vägen
men det finns något vackert att vandra där ändå.








kolla här, du går in på youtube och trycker på " bädda in " som står under videon och kopierar det som kommer upp. sen när du ska göra ett inlägg som vanligt trycker du på " HTML " där klistrar du in det så får du ljudet och videon. Vill du bara ha ljudet utan videon så ändrar du den andra tre siffran till " 25 " :)

2010-09-25 | 17:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback