in and out

Är det bara jag som gillar lite vändret som det är nu?
Lite grått och regnigt...
Det är ju då man kan sitta inne utan att ha dåligt samvete!
Fast det är ja, för mycket regn kan bli en aning deprimerande. 

Men sitter och lyssnar på Eliza Doolitte- Eliza Doolittle – Eliza Doolittle .
Blir på ett så bra humör när jag lyssnar på henne,
och det är är ju uppiggande i regnet också! :)

Sommar 2010 bilder.


en mysig kväll i ås med amanda och karine!

haha måste bara tillägga att jag och amanda hade fixat mat och
dukat för 4 personer men vi fick sitta och vänta i vår ensamthet....







reste upp till mikaelas sommarstuga.





lite festivlbilder.






greklands semster på kalymnos som nog är det
härligaste stället jag har varit på i grekland













sen massa andra bilder! 
nu väntar bara  resten av 2010 som kommer
göra året bäst av alla mina 15 år!
En resa som väntar som jag ALDRIG kommer glömma
och sen får vi se hur min prao kommer se ut om den
kommer uppfylla en av mina 3 högsta önskningar.
isåfall är 2 av 3 drömmar uppfyllda år 2010!
Och det skulle bara vara som en dröm!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback