Come on and relax!

Tog cykeln ner till centret förut. Jag sket i att mitt huvud gjorde så ont så jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Jag sket i att jag ville gråta för jag hade så ont i hudet för jag ville ha min dr pepper och sedan såg jag några kinder maxi som låg och väntade på mig framme vid kassan! hehehehe!
nu sitter jag och njuter av mina kinder maxi och dr pepper i min ensamhet! Det är mysigt tycker jag! Fast, tycker tyvärr det blev lite läskigt när dörren började knaka i mamma och pappas sovrums dörr. Men jag är modig! Jag är som Baby Doll. COOOL och modig! :3
PERFA fredag än så länge juuuu bortsett från att mitt huvud är värre än förut. Men om jag äter mat blir det bra! =D






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback