I'm alright, I can't say that I'm sad.

heheöhö, egentligen borde jag sitta och göra läxorna som jag skjutit upp hela dagen just precis nu, meeeeen jag känner inte för det. jag vill inte. fast jag kommer väl få stryk om jag inte gör dom så är väl lika bra att göra dom ändå. *suck*  men vi skjuter på det liiiiite till! He eh ehe

EN SAK till. Imorgon, åker jag till min mormor i Uppsala och det ska bli mysigt! Jag ska gå på skolan i morgon och sen åker vi. Sen kommer jag hem på torsdag och på fredag ska jag och Mikaela på ingen mindre än Håkan Hellström! AWESOMEEE.. Fast det tragiska är just precis nu att jag har fått för mig att jag bara kan lyssna på Paramore och i mellan åt You Me At Six. Hur i hela friden ska jag då få Håkan feeling?!  (Ja, okej jag får för mig vissa saker ibland och kan inte ända på det) Men vetti? Det blir säker fint detta ändå!
Ledig i typ 2 veckor och det kan jag inte klaga på! =D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback