Ingen kan se dig, ingen mer frågar dig om hjälp.

Började för länge sedan, ville bara sjunga men jag fick kämpa för min dröm.
Jag ser inget fel med den. Tvivlade och gör det än om det skulle gå.
Skriva ord finns kvar får gott, det du säger bleknar bort och jag har mera tålamod än vad hårda ord. Det måste du förstå...

Alla ska bli något. Ingen nej ingen är något speciellt här i staden.
Allting är viktigt, alla har brottom och det går fort. Som jag har det bättre?
Alla ska bli en ny person. Allting ska bytas, ingen lever längre än ett år.




Du har aldrig sett mig seriösare med och utan färg.


Alltid älskat Veronica Maggio. Har alltid älskat hennes underbara texter. Hennes underbara texter som rör vid hjärtat. Texter som man sjunger om och om igen och aldrig blir trött på. Och nu när jag nu precis lyssnade på de första låtarna av henne jag hörde blev jag nästan helt stum.
Hur kan människan göra så harmonisk och mysig musik?

Veronica Maggio – Kan inte säga nej
Veronica Maggio – Gå nu

Veronica Maggio – V för Vendetta
Veronica Maggio – Gammal sång
Veronica Maggio – Inget kan ändra på det

Veronica Maggio – Jag kommer

SÅÅÅ 27 april kommer henns nya album ut! ^^,
JO! om nu vill lyssna på en av hennes låtar från det kommande albumet som heter "Välkommen in" ring då 073-9525006! Det är det ända stället du kan lyssna på låten än så länge!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback