Man måste dö några gånger innan man kan leva.

Okej. Nu har det varit ett par hektiska dagar! Men gud vad jag har njutit!
Uppsala först i 4 dagar och gud vilken mysig stad i Sverige!
Men det tar vi någon annan dag! NU SATTSAR VI PÅ HÅKAN HELLSTRÖM! yes!!!
Ja, jag och Mikaela var ju och njöt, verkligen njöt på Håkan i Löfbergs lila arena. Asså, OMG.. vilken kille! Om jag inte stod och sjöng stod jag bara och nästan blundade och bara kände musiken, de underbara texterna och älskade stunden! Nu är våren här! Och det tackar jag Håkan för!

Fick ju tyvärr stå och vänta på mamma och pappa i ca 1 timme och 20 minuter på att få åka hem för dom åkte tydligen när konserten var slut. JÄTTE KUL! MEN gud! När jag, Sofia och Jojjo satt untanför så ser vi Håkans buss! Vi bara WOOOooooowww! Det var pretty aweseome!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback