My head is my home

Hur musik än kan beröra hjärtat så mycket, det vet jag faktiskt inte. Men jag älskar'T! Hjärat hoppar över ett slag och kroppen känner sig avslappnad. Musik= Yoga? Faktikst, jo lite så.
You Me At Six - Ibland känner jag för att bara älska dom lite mer än vanligt (A)

Jag har alltid haft drömmar. Jag har alltid velat gå mot strömmen istället med strömmen. Jag hittar saker som gör mig att må bra. Då håller jag mig fast vid dom. Som en slags livlina. När resten av omvärden inte sammarbetar med mig, stödjer jag mig mot det som gör mig att må bra. Då tänker jag bara på det. Det är då det känns bra det är då omvärden vill sammarbeta igen.

ÖHM! På torsdag ska också bli en ny människa hade jag tänkt! Värsta makeovern ska jag gå! Nä inte precis, bara lite halft. Mitt hår ska iaf få en ny färg och jag ska klippa mig. Jag vet inte än om jag vågar klippa min lugg lite kortare så jag kan sätta upp mitt hår och ha nere mitt hår som alla gulliga japaner. Problemet är bara, vågar jag?!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback