Bring the flowers to me

Jag tycker människor är hemska. Varför? Jo för att människor är grymma, falska och ja... typ så?

ÄH, jag orkar inte skriva mer om det. Men nu vill jag iaf ha sommar! OCH VÅR PÅ RIKIGT och ingen jävla mer ful äcklig snö, tack?! Jag  vill köpa kläder som man känner sig glad i och leker med solen! Jag vill dansa fram på gatan tillsammans med alla blommor och det gröna gräset och solen som lyser på mig som en strålkastare på mig. Få tillbaka insperationen och njuta av livet tillsammans med en kamera i handen och musik i öronen! So I can dance with the beat! IHihihih, jag blir bara glad av att tänka på det! x]

WE CAN SEE THE SUN
YOU WILL REMEMBER THIS¨
- dom playlisten får mig att bli glad och tänka på solen!




KLÄDER! det är kul! *_*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback