If you never try, you'll never know.

Icke noen pailjing på va jeg skall skrive men eg bara ruller på me noe eg. 

OKEEEJ! nu är det så att varje gång jag öppnar munnen och försöker prata norska säger dom flesta "elsa, nej. bara lägg ner" såååå....  ingen idé att jag ens försöker tror jag. 
MEEN EHM! jo hej, jag har klagat på att mitt sommarlov har varit så jeedrans tråkigt och äckligt och blablabla men måste säga att det är mycket fint just nu! Hamnfesten imorgon och jag hoppas folk är beredda på att träffa mig annars blir det synd om dom, för jag känner mig över social D: ^S^^¨¨ååå, hihi, det ska bli skoj sen är det ju veronica maggio. jag har bestämt mig för att dansa så som man gör på riktiga festivaler också så jag menar, det burkar faktiskt vara riktigt drygt stilla på hamnfesten, varför är det så???? jag blir ledsen D: 
sen är jag också ledsen för att jag ska ta min sista spruta mot... jag, vet fortfarande inte riktigt vad det är emot? (alla tjejer ska ta tre sprutor mot någon sjukdom?) ja men hur som helst. Jag brukar inte vara rädd för sprutor, bara mesiga folk som är det. men den senaste sprutan jag tog av denna ras gjorde ont :( och denna kommer göra ännu ondare och pga av det så kom jag just nu fram att jag kommer få stroke i min arm detta året! förra hade jag storke i mitt ben för jag hade ont i det. EEEHEHEHE! roligt! ROLIGT! ROOOOLIGT!! HEHEHehWQEHWHrQWREWRGEWQ

öööhöö, hejdå! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback