Till slut var det bara 4 dagar kvar.

Det är sjuk vad tiden går. Känns som om det vore igår jag gjorde mitt gymnasium val. Men nu är det bara 4 dagar kvar tills jag börjar gymnasiumet. Det är bara 4 dagar kvar tills jag ska börja på en skola där jag får lära mig saker jag är intressanta och lära mig det på ett sätt jag lär mig på. Det är bara 4 dagar kvar tills det nya kommer. Det är bara 4 dagar kvar och jag vet inte om det är glädje eller nervosietet jag har mest. Mest glädje. Mest glädje. Mest glädje. 

Sååå, nu hitta jag ett kuvert i en hög bland massa tidgningar jag har i mitt rum. " Viktig information" stod det på det kuvertet. Jag öppnade det och hittade lappar jag fick inför mitt gymnasium val i vintras. Där låg också en lapp jag hade skrivit upp vilka skolor jag skulle välja till mina val. 
-Klara
-Sundsta
-JB
-Solberga


Och nu.. nu är det bara 4 dagar kvar tills jag går på Klara Gymnasiumet i Karlstad på Kasernhöjden. 
Hoppas verkligen skolan är lika underbar som jag redan tror.


Jag tror verkligen inte att du kommer bli besviken på skolan, Elsa! :DD

2011-08-15 | 13:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback