How can I say that everything is right?

ÄNTLIGEN ordet. Tjat och längtan ändå sedan i 6:an-7:an har jag mina
efterlängtade gråa converse på mina fötter!
Hur glad kan man bli! Jo riktigt glad!
Nästa converse köp får det bli vinröda!

En vacker cam bild på mina beeebisar. men whatever.
alla vet väl hur ett par converse ser ut >_>

Jag ska uppfinna ett botemedel mot sjukdum.
Jag hatar att ha ont i halsen, vara matt i hela kroppen,
hosta och ha huvudvärk!
grrrrrrrr!!



Men allvarligt. Imorgon är det den sista dagen man kan välja gymnasium!
Sen är det bara en låååång väntan på att få ett
"lådsas" svar om man kommit in eller inte.
Sen går vi ut 9:an, får de sista betygen i 9:an som avgör om vi kommer in
på skolan vi vill gå på i 3 år.
Sedan måste vi vänta ännu en låååång tid, sedan får vi reda på om
vi kommit in på skolan vi längtar att börja på!
Iaf jag, jag dööör av längtan!
Men tänk om jag helt plödsligt inte kommer in där.
Vilken jäävla besvikelse det kommer bli! =<
MEN WTF, vi tar det då. Vi knarkar lite te tills dess! ;>




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback