I can't stop my heart.

Kan väl börja med att säga att jag alltid varit intresserad av fotografering men den första gången jag verkligen fick upp mina ögon för det och verkligen insåg vad jag vill bli var i Marraches.
Visst Marraches är inte platsen jag väljer i första hand men när jag tänker tillbaka var det ändå mysigt där!
Men nu back to the story!
Jo det var en varm dag och vi hade varit ute på marknaden
och jag var alldeles trött och förvirrad + en kultur chock på det!
Men vi skulle tillbaka till hotellet vi bodde på och där man minst kan ana det,
i typ en liten gränd mitt i allt kaos stod det en modell
mitt på gatan och blev fotograferad och hela rubbet!  
Det var faktiskt helt amazing att se!
Och suget av att resa runt all around the world
och fotografera till en tidning eller göra ett tv reportage
eller något i den stilen skulle vara drömmen!





En mordern outfit till denna miljön är en hätig kombination enligt mig!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback