Completing all your missions!

GAH, jädrans fökyldning! Jag hostar snart isönder mig själv!
Bra början på lovet som jag gärna vill njuta utav FRISK!
Är väl bara att ta det lugnt tills VIDARE.

Är det bara jag, eller är det inte hur mysigt som helst att
lyssna på gamla låtar som väcker underbara minnen från förr?
Lixom Veronica Maggio – Stopp, den låten
kommer jag ihåg att jag lyssnade mycket på i början av 7:an.
Jason Derulo – In My Head, den får mig att tänka på första
gången vi alla var hos Malm då we all started!
Two Door Cinema Club – Something Good Can Work.
Slutet utav 8:an då solen lyste och alla var glada
av att det snart var sommarlov!
Ladyhawke – My Delirium, sommaren 2010!
moste amazing summer so far!
Väcker så vackra minnen och
några skulle man gära vilja ha tillbaka!
Men men, vi får acceptera att livet går vidare fastän vi inte vill!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback