BABY, I just wanna dance!!!

ÅH DET ÄR LOV LOV LOV!
Kännslan med att lov är den bästa!
Ingen äckel skola som kan gå och slänga sig i väggen! :Y
He he he, nej men allvarligt, jag är så jävla skoltrött så det inte finns ord!!!
Men nu är det iaf lov så då slipper jag tänka på skolan! ÖNDERBART!

Men jo lov sa vi att det var. Jag och Mikaela hade ju planerat massa roliga saker vi skulle göra hela lovet eftersom vi bara skulle leka med varandra och inga andra. Men så går jag och blir hur sjuk som helst......
- Det börjar med att jag är helt matt i kroppen på torsdagen,
- sen på fredag får jag en extrem hosta..
- sen på lördag får jag feber,
- sen på söndag försvinner febern
- OCH IDAG får jag mina gulliga tårar i mina ögon som bara rinner
och rinner och aldrig vill ta slut sen är min näsa lite snuvig!
KUL LIV JAG HAR! SÅ EXTREMT ROLIGT! =D *en aning ironi*

Nej, allvarligt här också. Jag dör på att vara sjuk.
Kanske hjälper med att se på en snyft film så
alla tårar försvinner! We can always try it!!






mumsiga bilder då :D!

men jag vill ju inte vara din kompis längre om du fortsätter att vara sjuk :(

2011-02-28 | 15:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback