Känslan är viktigare än vetenskap och förnuft.

Och nu säger vi så här... varför har jag denna blogg? Ja visst, jag har väll nämt det förr.. jag behöver skriva av mig men ändå lixom. Ibland känns det så ovärt men ändå så vill jag inte ta bort den, jag vill bara skriva och skriva men jag har aldrig något vettigt att skriva jag bara bablar på om allt onödigt, so what's the point? Nej, men nu ska jag inte vara sådan!! Jag bara är sådan och det finns inget att göra åt den saken ;)

Jag vill göra något drastiskt, ändra image, ändra stil ändra allt!
Jag hade planerat allt detta tills jag börjar på gymnasiet till hösten,
men all denna väntan på något jag vill göra gör mig bara deprimerad!
För hur lame är det inte att bara vänta på något man ser fram emot?
Nej, det är ju inte bra... så hur, vad och när?
Ah, håret är ju en börjarn och jag håller på att gå ifrån
det röda. men ändå tycker jag det är rikigt tråkigt att försvinna
från mitt röda hår. Jag har ju varit en ginger ett bra tag nu.
Men nu är det så, men jag ska förska göra något hätifgt med
den bruna färgen i mitt hår!
Vi får se hur det blir med resten av det hela,
ta det dag och för dag och bara vänta på ändringen
om den nu kommer ;)


Jag plågar inte mig själv, jag bara bankar tillbaka på huvudet
som det har gjort på mig nu i ett par dagar!
MEN NU ÄR JAG FRISK. iaf lite....


åh tack:) va glad jag blir!

javisst e de så.. man kan liksom tänka "men det är ju bara en vit lögn" "den är ju så liten" men det kan bli så mycket skit utav lögner att .. aah, jag önska bara inte dom fanns! om alla bara kunde säga sanninge vore allt mycket lättare! :)

2011-02-04 | 21:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback