The day will soon come!

Jo men jag tycker mer om att skriva än att prata?!
Kankse inte märks så ibland men så är det.
Det är nog därför jag behöver denna blogg
så att jag kan få skriva massa onödigt skit
som ingen bryr sig om! Hahaha jo men så är det!

Men allvarligt eftersom jag var i Karlstad igår och
kikade på Klara så blev jag en aning glad
eftersom mina förväntningar inte var något
som det var! Det var ju fan bättre!
Får man börja imorgon? Snälla, tack?
Jo men ah, I LOVEd IT!
Så säg hej till mig där i framtiden!

Men nu är det söndag, jag gillar söndagar.
Jag ska färga håret. Rensa mina strumpor
eftersom jag bara använder prickiga strumpor.
Jag vet faktiskt inte varför. Ganska coolt av mig.



Jag är inte så blödig och brukar gå runt eller skriva massa
att jag älskar mina vänner men jag vill bara säga att
jag ändå gillar detta kortet vi tog förra året vid jul!
GAAH, men puss på er eftersom jag är små kära i er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback