Everything makes me happy and sad

jag har alltid sprungit ifrån mina problem.
jag har alltid levt som om jag inte vore vid liv.
nu har jag bestämt att stanna kvar.
lösa allt som en människa och leva som jag aldrig levt förr.
jag ska öppna mina ögon för att få en ny bild av världen
och inse hur underbar den kan vara.

jag är en fågel borta i tankar
jag är vilsen i mörkret
jag flyger omkring
jag leter efter lampan att tända
jag miste den en gång
jag tvivlar att få den tillbaka
men tankarna leter ändå

"jag är en liten flicka borta för stunden
jag blir osäker och lite rädd men jag visar det inte.
du har ingen aning vad jag döljer"


hum, hittade en bok med saker
jag skrivit i in my past
jag skrev så mycket förr..
vilket är bra, skulle jag tro.
känslor och tankar som försvinner
ner på papper och lättar kroppen en gnutta!

och vad jag vill skriva om idag, det vet jag inte?
jag vill bara säga ngt random för jag har inget
annat att säga bara massa babbel som
nog bara jag förstår mig på. eehehe

flickan som kysste grodan, grodan förvanlades
till en prins och prinsen blev flickans
så levde de lyckliga till livets slut!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback