I've got no time for feeling sorry! =>

Yey, jag såg en intervju med Paramore.
Jo, men kikar ju på den då...
tänker mig, när tusikan tar denna slut?
har ju typ tittat på den i en halvtimme nästan
jo men en timme håller den på, 
nej måste se allt och höra allt de
säger men en timme, na har ju fått höra det
mesta men jag hoppar till slutet och
blir så lycklig när jag hör dem
säga att de kommer fortsätta
och det bästa sättat man kan göra det
på är att titta tillbaka på sina misstag
och lära sig utav dem!
och samtdigt göra ett nytt album
för ingen kan ta det ifrån dom!
GAAAAH, I'M SO HAPPY!


A SAD LITTLE GIRL BECOMES......


A HAPPY LITTLE GIRL!
well, det är fortfarande sorligt!
men de ska ändå försöka, satsa och rocka!
hahaha, nej uff vad övertrött jag är!!!
men careface! eeehhehe, jag är bara så.. jo men så att!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback