Paramore tog mig till himlen.

Okej, jag lever fortfarande kvar i tanken på att jag på pip och står längst fram och ser Hayley, Jeremy och Taylor alldeles framför mig. Jag har massa minnesluckor ifrån the moment men det jag kommer ihåg är att jag hör alla skrika. jag börjar skrika. där ser jag Jeremy rätt framför mig, jag blir helt crazy! sen ser jag Taylor på den högra sidan om scenen och jag tappar andan, sen... sen ser jag Hayley där framför mig. sen hör jag att dom börjar spela precis samma intro som dom gjorde i London och då börjar jag hoppa och skrika och dampa och samtidigt spela in (man hör på filmen att jag gråter) jag blev så lycklig och jag visste knappt vart jag var! 
Men längst fram står jag och har Amanda och Vickan bakom mig! Men sen efter ett tag försvinner vi ifrån varandra, i mitten av uppträdandet ser jag Amanda igen men vi försvinner ifrån varanda ännu en gång. Det var nog bra att vi försvann ifrån varandra för jag kännde mig hög, helt borta och helt inne i musiken till the reason why i live. jag som stod längst fram lite åt vänster fast ändå i mitten stod nu på höger sida lite längre bak än jag gjorde innan. jag höll på att svimma men jag ville inte jag ville bara se på dom, höra på dom och avguda dom! När Monster började spelas fick jag nästan hjärtinfarkt, jag visste inte vart jag skulle ta vägen! men sen, sen kom slutet... Misery Buissnes började spelas och Hayley tar upp en tjej som får sjunga med henne, som får en kram som får prata med henne! (jag filmar då också och man hör att jag säger bitch, he he he) MEN sen, till då jag trodde jag var i himlen! Då sjukter dom ut konfetti i rött och orange och ja, jag trodde verkligen det var Gud. Gud som hade tagit mig till himlen. Sen sen tog det slut, de brukar komma ut när man ropar "one more time, one more time" men det gjorde dom inte. Jag stod bara kvar, helt själv. såg alla människor omkring mig gå iväg och då, då kom tårarna igen, dom bara spröt ut och jag stod där, tittade förrvirrat runt omkring mig och grät. grät av lycka! och sen fick jag se mina två vänner också! Herregud va vackert det var! Jag är så lycklig!





Ser ni så nära jag var dem! Åh herre mig skapare! Det är helt sjukt! 
Ser ni skillnaden på dom två första bilderna på Jeremy och Hayley och sen den på Taylor hur mycket jag flyttade mig under tiden? hihihihhi



Helt TOPPEN VAR DET!  Her Bright Skies var ju också helt amazing och Daniel Adams-Ray var ju bättre än på skiva live! Ke$ha...  var Ke$ha, hon var ju dock mycket bättre live än vad jag trodde hon skulle ha varit då. National Teatern såg vi helt plödsligt också på. HEEEELT världelöst. Little Marbles hoppade jag också (sad face faktiskt :[ ) men men,  om man nu vill sitta och vänta på att Paramore ska börja i 5 timmar så gör man det! :'D 
Det svider ändå lite att jag hade köpt 4 dagars biljett och helt plödsligt bara fick gå en dag. Bara jag skulle kunna få skjuts dit igen så campar jag olaglit! smiter över staketet! ^^,


Får inte glömma att det stod <3 P A R A M O R E <3 på mina naglar som jag sa att jag skulle ha! :'D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback