Fake Converse borde inte finnas.

Okej, I just have to tell you. Jag har aldrig riktigt brytt mig om märken som man ska ha på kläder, skor eller allt de där som finns. Visst är det kul att ha något litet så men ha massvis, nej tack. Men två saker är något som är ett måste och det är Cheap Monday Jeans, finns inget bättre! och RIKTIGA Converse, och där börjar mitt samtalsämne!
Jag menar, snälla... om man nu så gärna vill ha ett par converse. KÖPT ÄKTA. För fake converse är något av det fulaste som finns, verkligen, jag menare det. Det ser ju bara ut som en sladdrigt tröj tyg på en plast sula. Jag tror egentligen alla som använder fake converse vill ha äkta så varför inte unna sig ett par äktaså har man ett par? Om det nu är så att den personen inte vill ha converse så ska den ju inte köpa skor som ändå bara är en ful kopia av en riktig märkes sko? Blök, det är något jag verkligen mår dåligt av att se!!! 

Tack och hej! Nu vet ni min åsikt. 



Bara seeeeeee, syns ju så extremt om de är fake eller inte, plasten är ju för tusikan gulare på fake typ, blää!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback