Turning Japanese

Om jag nu inte är helt besatt av Paramore är jag lite besatt av Japan. Vilken nog de flesta har fått med sig vid detta laget. Men hur som helst vill jag bara säga vad vackra jag tycker dessa Japanska flickor är! FAST ska inte glömma de manliga könet också. ABSOLUT inga fel med dem heller om jag får säga det själv (A) tihihihi! Men man blir ju så sjuuuk avundsjuk på dessa flickor, blök. Jag vill också se ut så! Leva i deras miljö och va en av dem.







but this is me, looking a little bit like they do. 
tihihih. busig som jag var nu snatta jag bilden utav linn (a) 
*hoppas hon inte sticker kniven i mig nu bara* ^_^

nu fick jag lust att spela sims. skapa mig själv som en Japan till och med (A) 
bara att jag vill spela sims 3, hum. kankse värt att invenstera sig det?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback