Dancing the whole way home

Jag blir så glaaaaad utav solen! Asså det kvittar, jag blir bara så glad! ====DD
Bara för när jag gick hem igår från skolan hade jag så förbannat ont i min fot (jag går i för platta skor ;<>) men jag tänkte ju inte på att jag hade ont i foten jag kände bara att jag hade riktigt ont på något ställe men jag fortsatte att gå hem och lyssna på musik, kika på alla troppande vattendroppar från sön för jag var så glad pga av solen! Men sen kände jag ju att jag hade ont i min lilla fossing och men det sket jag i! Jag tyckte inte ens synd om mig själv! Jag bara förtsatte gå (fast jag haltade lite) men jag gick, haltade och log! ==DD

Idag slog jag också i mitt huvud i mitt skåp på skolan när jag böjde mig när och skulle ta upp huuvdet raaaakt i den "vassa"  kanten på skåpdörren. Aj sa jag då! Men jag är glad ändå! ^_^ 

MEN JAA! jag vill ha piercing. men jag har olika alternativ! O_o  




Men vad vet jag, jag hatar smärta O_o men jag vill ha :F


Att ta i läppen gjorde inte alls ont, det gick så snabbt. Smärten kom efter (n)

2011-04-03 | 14:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback