Underdog, just look at the mess you've made!

Jag vet något du inte vet, gör det ont att veta det?

Just precis så! Jag blir galen, galen på mig själv!!
Jag vet inte vad jag vill, kan du säga mig vad jag vill?
Hur ska vi komma fram till något när jag inte kan komma fram till det själv?!
Vet du egentligen vem du är? Vet jag vem jag är?
Känner vi egentligen varandra? Känner du mig? Känner jag dig?
Jag vet vad som kommer hända, ändå känns detta annorlunda.
Jag litar inte på att det kommer bli så, därför säger jag inget.
Jag ska vara tyst.
JAg åker bort där ingen känner mig, känns det bättre då?
Vi är unga, vi är förvirrade vi är allt det där alla en gång varit.
Egentligen är det bäst att bara hata allt, allt och alla som jag alltid gör
när det blir precis så här. Bli bitter och hata människor, hata allt jag ser!
ja, jag ska ändra mig... bara inte face mot face!
Jag har inget att förlora, så jag står mig på! 
This can't stay, I wan't you gone.. fast, vad är detta egentligen?!?! 
GAAh, för mycket blir bara för mycket ibland. OMGAA, bobbbiiies!!!!


HEJ! Jo jag heter Elsa. Jag är en tjej men allvarliga problem som tänker för mycket. När hon tänker för mycket tänker hon på ett sätt som inte hon själv förstår vad hon egentligen menar så det hon skriver kan låta heeeelt puckat. men iof vet iaf hon vad hon menar, om folk undar vad allt handlar om får dom fråga. Hon berättar kortfattat så folk kan förstå bättre. Hon gillar att skriva puckat än skriva tråkig. Hejdå nu ska Elsa skriva om religoner!



Vem vill vi egentligen vara?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback