We can watch you fly

Jag typ daaaaaaaaaah du bah typ ööööööööööh.
Nej, men vad ska jag säga. Jag har inget att säga. eeeeeeh. Jag ska på bio ikväll med min vän Mikaela. Vi ska se på I am number 4. grrrrrrr rawwwr! Snygg kille som är huvud person. He he he.
En annan sak. När jag spelar cs kallar folk mig för p12. En annan grabb sa så här också en gång "alla har varit dåliga en gång, men detta är säkert en jävla 9 årig grabb". Jag tycker det är kul. Det betyder att dom tycker jag är bra!
H AHAHA, nej jag suger.
Men det är lite kul ändå, för dom pratar om mig, eeeeeeehe. Fast ändå, dom kallar mig för grabb, jag är en tjej. Jag heter Elsidork  på steam och ELSI är ett tjej namn, det är ju också lite kul. EEEhhööh.
Jag drömde en speciell eller speciella drömmar i natt också. ÅMG!
Jag typ die när jag vaknade.



Hejdå mina suckers till vänner.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback