You can't se my heart.

Nejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnej.
Ja, jag kan nog fortsätta så ett bra tag skulle jag tro. Problemet är att jag inte vill eller orkar gå till någon skola imorgon! Jag orkar inte med de nationella proven, de vanliga proven eller läxorna som följer med i väskan hem och ligger och pyskar en hemma när man helst bara vill vila efter en skoldag med massa psykande från bökerna på skolan!
Brukar iaf vara liiiite taggad att gå till skolan efter lov, men gash! Jag har ingen lust alls nu, jag vet att jag och min säng kommer ganska bra överens nu för tiden, samt jag och mina bästa vänner som även kallas för Tv:en och Datorn är tightare än vanligt! he he he
Äh, nu är det iaf movie time eller Gossip Girl time?!


I'm running, I'm coming, I'm falling, I'm singing, I'm looking, I'm loving, I'm laughing right back at him!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback