English makes everything so much excitement!

Allvarligt. Detta med Twitter är ju fan sjuuukt kul! Måste bara tillägga att jag fått upp till 19 followers! Jag bara. Vart hittar alla mig?! Men det var inte de jag skulle snacka om utan att jag blev crazzzzy när jag såg att Twitter sa att jag va likt Hayley eller nått sånt. ah jo men typ något sånt ja! heheheheeheh! okej. kul! 

En annan sak! Det är så jävla mycket roligare och coolare och mer spännande att skriva på Engelska än Svenska. So fucking funniieerererererer'! 


(Mobba mig inte av att jag har google translation där uppe som en länk >:I)


okej, är väl egentligen inget att bli helt jävla crazy about. men ja. jag är som jag är och det får vara min ursäkt för detta! 
GONAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTT!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback