HEJ !

Jag smaskade pinjenötter förut, det fastnade lite mellan min ena tand men det pillade jag genast bort med mitt lortiga finger. När jag hade svalt pinjenöten smakade det underbart! En smak som jag aldrig i hela mitt liv upplevt, det var underbart. Mina äggstockar morrade. (min kompis uttryck)
När jag avnjutit min smaskiga pinjenöt beslöt jag mig för att ta en cykeltur på min loosercykel, tillsammans med min hund Alice.
När vi närmade oss sjön lite längre ner fick Alice syn på en katt. Hon sprang efter och jag  ramlade av, jag rev upp mitt ansikte och lite av ena ögat. Jag försökte släpande dra mig bort mot diket, men inte hann jag det. Istället kom det en bil som körde över mina ben. Mina skor försvann och bilen fortsatte att köra, då rusade en tanke igenom mitt huvud som jag ej tänker berätta. Men jag släpade mig än en gång mot diket närr Alice plötsligt kom rusande med tungan utanför munnen, "hon ser hungrig ut" tänkte jag, och banne mog var hon det. Trofan att hon högg tag i ett av mina mosade ben och drog mig mer mot älven.
Så här sitter jag nu.
HEJ DÅ!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback