SWEET 16!

OKej, nu har jag fyllt år. Nu är jag 16år. Klockan 08.05 i morse för 16 år sedan kom lilla jag till jorden en snöig dag vid landningsbanan vid arlanda! Vilken dag! Haha, nej men nu har man fyllt och nu haft två kalas och ätit mat så jag spricker! Men har varit rikigt trevligt! C:
Sen var det något mer jag skulle skrivit men jag glömmer allt bort när jag säger till mig själv att skjuta upp det coola jag ska skriva till kvällen. Men liixxxom, jag glömmer ju bort alla då! DAmn me! Nu ska  jag sluta med det! TACK FÖR MIG!



Hitta värsta coola appen till telefonen igår också! Damn vilket underbart redigerings program! tror det ska kallas "pictureshow". Värt att ladda ner! ^_^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback