When I dream about the places I love.

Det jag vill just precis nu är att åka till ett land i Asien. Helst av allt vill jag tillbaka Tokyo men pågrund omständigheterna där just nu får jag väl vänta med det i ett par år. *sadfacebigtime* men eftersom jag bara älskar Thailand sätter jag mina drömmar åt det hållet nu för att tänka på ett annat underbart land! Men denna gången vill jag till Bangkok och inte till en underbar topisk ö som jag tidigare beskökt i Thailand. Men Bangkok verkar en helt awesome stad. Det asiatiska som jag älskar, värmen och allt det coola och söta! Maten, alla söta människor och allt det som jag älskar! =D  Så denna dag (förutom att jag gjorde brownies) har jag suttit och kikat i en cool världsbok!
Först tänkte jag på Florida, men assså. Nä BANGKOK! Får drömma lite om det ett tag till! C;







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback