HJÄRTA

jag brukar alltid bli glad i mitt hjärta när jag läser Foki's blogg men icke nu!
jag blir så avundsjuk och gråter faktiskt lite för att hon är i mitt favorit land och favorit stad i hela världen! jag vill också vara i Tokyo och gå vilse runt om i staden och vara helt jävla taggad för att få åka till Shibuja.... 
DET ÄR ETT HÅL I MITT HJÄRTA! 

men jag åker iaf till min mormor som bor i Uppsala imorgon och sen på fredag åker vi till Stockholm över dagen. Kikar i en av mina favorit affärer Beyond Retro. Sen ska jag på en ny affär som kallas TOKYO STOP. HIHIHIH där finns det massa secound hand saker ifrån japan. samt kläder så jag är RIKTIGT super TAGGAD! Kan väl låtas som om jag också är i Tokyo då? ;) 
Men hur som helst, efter det ska vi också hälsa på mina kusiner och gå på JAPANEESSEEE resturang och äta! 
Så, nä.. jag får lite japan vi det vi ska göra nu också så jag behöver nog inte gårta så mycket mer. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback