Ett ställe där man trivs.

Jag skriver aldrig längre. Jag hinner inte och jag känner inte.
Men jag ska ta mig tiden. Jag ser på ett rese program där dem reser genom Bankok. De ser på stora tempel där Buddah är gjord av guld och allt är stort och maffigt. Äkta guld som ingen tar ifrånTa mig dit, jag vill se. Jag vill uppleva!
Bankok och Tokyo- same same but different. 
Det stora. Allt kaos. Spänningen och chocken? Marknaderna, från kläder till valpar. 
På marknaderna känns det hemskt men där jag var i Tokyo var dom inne, det var harmoniskt och dom såg ut att må bra! Det lugnar mitt hjärta! 
Men det är vackert men ändå så mycket och hektiskt. Tuktuks tillsammans med avgasbilar och trafikstopp.
Så enkel det kan bli, desto bättre smakar det. Båten bland husen där folket bor. Harmoniskt och lärolikt.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback