Det är som vinden är ett budskap

 
jag hör allt för ofta melodier, sagor och gåtor om livet och allt det där. Vad har det att erbjuda? jag vet att det finns så mycket där ute för mig, jag vet jag har så mycket att lära. Jag vill så mycket men gjort så lite. Väntar på steget och väntar på livet. 
Jag kan offra allt om vi jag kunde segla ut bland sagor och berätta allt jag lärt mig, och säga
"jag avslutade det jag påbörja" 
- "jag har för mycket av mig själv"  citat allt jag tycker är vackert. 
Ja, en dag vill jag att folk använder mina ord och använder dem som vackra citat. 
Jag vill bara ha chansen att fullfölja mina drömmar. Inget annat. 
Jag vill bara avsluta allt och leva som jag alltid velat.
jag antar att det hade varit tomt, men jag ska leva, jag ska våga.
Elsa ska lämna allt och bli det hon alltid sagt.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback