Fall down, just crash

Varför finns det inte i vår värld?  En kärlek som den. Den existerar inte. Den finns inte. Så vitt jag vet, för jag hittar den inte. Har alltid letat. En kärlek som har allt det där. Som texterna säger, en melodi för varje gång våra ögon möts.
Allt jag vill göra. Ligga ner, känna din arm mot min. Känna. Det är vår tur. Stjärnorna där över. Du spelar, jag lyssnar. Hjärtat brinner. Inget som är i vägen. Det är vi två, tysta med melodin och texten som förklarar allt.
Varför kan det inte vara så enkelt?
Väntan på vår tur. När hittar vi den? När erkänner jag den?  Så vacker. Tänk vad vacker det skulle va. Den där jävla musiken. Så jävla berod. Så jävla jävla vacker.
Varför finns det inte i vår värld?  En kärlek som den. Den existerar inte. Den finns inte. Så vitt jag vet, för jag hittar den inte. Har alltid letat. En kärlek som har allt det där. Som texterna säger, en melodi för varje gång våra ögon möts.
Allt jag vill göra. Ligga ner, känna din arm mot min. Känna. Det är vår tur. Stjärnorna där över. Du spelar, jag lyssnar. Hjärtat brinner. Inget som är i vägen. Det är vi två, tysta med melodin och texten som förklarar allt.
Varför kan det inte vara så enkelt?
Väntan på vår tur. När hittar vi den? När erkänner jag den?  Så vacker. Tänk vad vackert det skulle va. Den där jävla musiken. Så jävla berörd. Så jävla jävla vacker. När är det vår tur?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback