Hitta en annan väg

Det är du som är starkare än alla andra som stack. Ett jävla massa skit och jävla massa svin.
Vad var det som gjorde att du stannade kvar, en låga långt bort i intet. Var gick du, vad såg du sen? 

Att inget är förevigt. Det finns spår av en annan värld. Det är allt som är förlorat, det är då jag inte orkar.
Vart är bilderna som fick oss att lysa, vi var karaktärer i ett liv som ingen kunde få. En utstrålning så vacker. Jag vill använda ord som du ska förstå att det är vi som behöver. Jag är inte jag, jag finns bara där, och där på en annan planet. Det är inte bara jag. Du är förlorad, nej inte du, det är jag. Det är den förlorade världen. Då himlen blir svart och öknen blir kall. Jag vill ha så mycket mer, det är allt. 
När du ligger ner på marken, tittar upp mot natten. Du vet att du har mig. Så hårt att ingen förstår.
Sluta tappa bort ditt liv,  det är bara du som kan leda dig dit. 
Tror du att vi två har en framtid? Kommer vi ses igen? Kommer vi drömma oss tillbaka?
Hamnar i himlen, natten är vacker.
Livet är meninglöst, jag är snart en vinnare.








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback