you lingering still

Jag har inget att vara ledsen över. Jag har inget att vara bitter över. Jag kan bara försöka tuffa till mig. Ändra på sig är svårt, det är något jag borde veta.  
Du har inget att skryta över, jag har gjort många fel. Jag håller mitt huvud lågt om du för tystnad. 
Skryt inte, håll det för dig själv. 
Jag har somt sagt inget att vara bitter över. Jag borde egentligen skratta och le. Det borde jag veta. 
Vara snäll mot sig själv, det är det vi alla borde göra. Jag lär mig gärna sakta, som att lära mig allt själv. Jag gillar att säga det jag menar, fast det inte alltid blir så som jag menar. För om jag säger det igen, igen och igen, kommer det ändå inte bli mer sant. Så jag bryr mig inte om det gör ont. För det gör inte ont. 
Du var för snäll, det var jag som inte förståd. 
Det var jag som inte insåg vad som fanns.
Det är så historian fortsätter...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback