Något jag ska börja med allt oftare

hur såg du ut för ett år sedan?
Jag posade i dipdye och långt hår. Oh happy days. 

vilket är ditt mest använda ord denna vecka?
Eftersom det bara är måndag idag kan jag ge er förra veckans mest använda ord.
UNDERSKATTAD

har du någon fobi?
Jag har många fobier, men det värsta jag vet är trånga utrymmen med många människor på. 
Får lätt panikattacker då jag vet att jag inte kan försvinna från platsen eller göra något av situatioen.
Bacieller och spindlar står då på andra plats.

vad är det godaste du har ätit hittills i veckan?
Eftersom jag inte ätit kött på ungefär ett år var den grillade kotletten pappa grillade i lördags
något av det godaste på länge.

vad är det finaste någon har sagt till dig idag?
När man är nedstämd och en familjemeddlem eller vän värmer en med snälla ord var finast idag.

vad tror du kommer bli roligast i helgen?
Eftersom man kan säga att det är två helger denna vecka då jag är ledig imorgon och på onsdag får jag berätta för er alla att jag är fett taggad på att fira min fin fina kompis imorgon som fyller 18.

vilken är din pepplåt för tillfället?
Aprilhimlen- Håkan Hellström.
Den får mig att tagga till Peace and Love till sommaren då jag får se min Håkan igen. 



vad oroar du dig för?
Jag oroar mig för allt alldeles för mycket. 

vad har varit mest förvirrande på senaste tiden?
Jag har inget minne, jag glömmer allt.

hur ser dina senast tagna webcam-bilder ut?

har veckan varit bra än så länge?
Helt underbar bara för att jag vet att jag är ledig imorgon! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback