HOLD IT CLOSE

Vill bara skryta om att jag lyssnar på så jävla bra musik ibland. Jag vill bara ge mig själv en stor fet kyss rakt på käften och tacka mig själv 1000 gånger om. Bara för att jag är så jävla bra. #egoboost 
Ja men ibland vill jag bara tacka mig själv för att jag är så jävla bra (haha) okej, nu överdriver jag en gnutta för mycket. Men en sak är den att jag är glad att det är nytt år

Det nya året invigdes med så jävla sköna människor. En sen kväll och en tidig morgon som bestod av sol och + grader. Man kan ju inte bli gladare av det. En dag vila och sen iväg till Stockholm. 
Jag känner att detta året inte kunde börja bättre och att det inte kan bli så mycket sämre hellre. 
Jag fyller 18. Jag ska se Miss Li. Jag ska skulle till Ugana men vi bytte till Bankok (?) får komma tillbaka till det.  Jag kommer bara bli så jävla mycket bättre. Jag ska på så jävla många festivaler. Jag ska resa.
Okej, jag är så jäva pepp och så jävla taggad på allt, på livet och på människor (än så länge) 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback