Det kommer aldrig vara över för mig

Det är inte bara jag och det är inte bara du som har känslor. 

Jag vill kunna slita ut mitt hjärta. Då folk aldrig förstår, då jag öppnar mitt hjärta- därför jag aldrig gör. 
Du kan stirra mig rakt in i själen och jag gråter mitt på gatan. Jag älskar på ett avstånd då jag inte behöver känna.
Det är bara ett massa jag, men jag kan inte kontrollera allt jag säger. 
Jag älskar på avstånd, då jag vet att jag kan kontrollera mig.-  ett långt avstånd och jag gråter ändå. 

Jag tror på allt du säger, men jag vill också kunna räcka till. Då vi går miste om allt. 
-"jag tänker mig en publik, sommarsolen har gått ner. Det är inte mörkt, för strålkastarna från vår scen som vi  
  delar står alldeles framför oss. Våra läppar sjunger samma ord av bandet vi älskar. Det är första och andra gången vi håller oss samman. Vi fortsätter så, för vi vet att vi kan dela detta. En sommarkväll,  
  musik, dans. Bara du och jag."

Snälla ta mig dit, jag är kär i det jag inte kan ta i. Jag är så kär i allt det där borta. 
Jag vill sjunga, jag vill dansa och vill älska.
Jag vill förvandla damm till diamanter, jag vill förvandla hela vår planet till något vi aldrig har sett.
Jag vill dela mina tankar, jag vill dela mina dagar.
jag vill ta på det jag är så förälskad i. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback