Söndag den 29 aug

Är det inte typsikt att alltid bli sjuk/förkyld när skolan börjar?
Det är ju då man inte vill missa något i skolan, då man iaf vill gå dit.
Men jag tänker då inte stanna hemma imorgon när det är
den bästa dagen i veckan och första dagen efter helgen!

Nehej, jag kikade väll inte på kläder förut igen? :M
Jodå, för jag tycker klänningen och cardiganen är så SÖTA!


Jaja, hur som helst sitter jag och väntar på att One Tree Hill ska börja.
Tycker egentligen inte det är så bra längre när Peyton och Lukas
är ute ur serien men måste se ändå. Om det inte är något bra
avsnitt får jag byta till de nya avsnitten av The Hills! :]
Och sen klockan 8 är det ju  My life as Liz. 
Det är alla tv program som jag älskar på söndagar
därför är söndagar en av mina favorit dagar i veckan! ;)
Väntar nu stooooort på att Gossip Girl ska börja.
Jag dog ju av det slutet, Cuck blev skjuten och allt!
INTTeEE BRA!  Men nu får jag lägga ifrån mig datorn och
kika på  tv, hejmääääässej! :*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback