Keep me safe to the night

När de tänker på framtiden ser dem ett hus i utkanten av en stad med ett ordentligt jobb som är fast och bra betalt.
När jag tänker på framtiden ser jag en fin gammal lägenhet, högt i tak och stora fönster. En tvåa eller trea med ett underbart kök och en söt treass ut mot söder. Ett jobb som varierar mellan fotografering, stayling, tv och journalist. Bra betalt vill nog alla ha, men jag vill ha pengar så jag kan gå i secoundhand affärer ta en chailatte i handen, sätta  mig på T-banan och åka till Arlanda och sen ta flyget till Paris, Tokyo eller New York och en åka tillbaka hem och flumma runt på stan. 
Jag älskar att ha massa drömmar om framtiden men man får inte glömma bort att leva i nuet och jobba på så man kan göra sina drömmar sen till verklighet sen när det gäller!

Ja men jag har ju varit i Stockholm hela helgen. Var på dop igår för lilla Elvira
och idag hjälpte vi Sofia att flytta in lite till ett eget krypin i Bromma hos en tant tills hon hittar en lägenheter eller något liknande.
Känner ju då också mig så ledsen när jag har varit där och måste åka hem för jag säger bara STOCKHOLM I MITT HJÄRTA + att det inte blev någon söder heller.
När vi gick vid vattnet igår så bara såg jag söder på andra sidan...
Jag ville bara hoppa i vattnet och simma dit! haha
Men Irma och Adela höll mig på land som tur var!
Men jag vet egentligen inte varför jag älskar Söder så mycket?
Vad är det söder säger till mig egentligen? Det är nog bara så!


söder i bakrunden är det ju alltid något x]






Littteee små bilder, lägger upp mer när jag redigerat dem :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback