Your beauty

Varför sträva efter något när man egentligen bara kan vara
med folk som gör en varm inombords och får en att le?
Man är rädd vad andra ska tyckta...
Det är inte svårt att tänka på sånt,
men vad menar man egentligen med att ha "status"?
Det där är faktikst inget jag bryr mig om och ibland inte förstår mig på.
Jag menar, vilken bestämer vem som är cool eller inte?
Jag ser ingen betydelse i sånt, verkligen inte!




tack elsa, va glad jag blir då :D jaa.. visst är hon söt!



jättebra text och en väldigt vacker bild! håller verkligen med dig, va är egentligen status? så knäppt att alla försöker träva efter samma sak när man egentligen bara kan vara sig själv.. <3

2010-10-20 | 18:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback